خرید فالوور ارزان و الگوریتم اینستاگرام !



شاید برای شما تعجب آور باشد که بدانید بیشتر اینفلوئنسرها تعداد زیادی از فالوورهای خود را خریداری کرده اند و این تعداد می تواند تا حتی 40 درصد از کل فالوورهای افراد تاثیرگذار اینستاگرام باشد ! در واقع به دلیل جو رقابتی سنگینی که اینستاگرام وجود دارد خرید فالوور ارزان آنچنان دور از ذهن نیست و بسیاری از افراد مطرح در اینستاگرام احتمالا حداقل یک بار از فالوورهای ارزان برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام استفاده کرده اند. در ادامه به بررسی الگوریتم اینستاگرام در سال 2022 می پردازیم و به مزیت های فالوور ارزان هم اشاره خواهیم کرد.

خرید فالوور ارزانخرید فالوور ارزان

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

در ابتدای این مطلب با یکی از شگفت انگیزترین حقایق اینستاگرام شروع می کنیم. الگوریتم اینستاگرام در واقع یک الگوریتم واحد نیست. در عوض، الگوریتم‌ها، طبقه‌بندی‌کننده‌ها و فرآیندهای مختلفی هستند که با هم کار می‌کنند تا محتوای مناسب را در زمان مناسب به کاربران اینستاگرام نمایش دهند. بنابراین الگوریتم اینستاگرام به صورت مستقل نمی تواند به کسب و کار، پست‌ها و دسترسی شما کمک کند یا به آن آسیب برساند.

الگوریتم اینستاگرام چه هدفی را دنبال می کند؟

هدف اینستاگرام و در نتیجه الگوریتم این است که کاربران از این پلتفرم لذت ببرند و به دنبال آن زمان بیشتری در اینستاگرام صرف کنند. از این گذشته، کاربران با گذراندن زمان بیشتر در اینستاگرام پیمایش می کنند و تبلیغات بیشتری را می بینند و این موضوع به نوبه خود به معنای درآمد بیشتر برای اینستاگرام است. بنابراین، الگوریتم اینستاگرام برای نگه داشتن کاربران در پلتفرم و مشاهده محتوایی که می خواهند ببینند کار می کند تا کاربران خارج نشوند. از دید اینستاگرام بدترین مسئله می تواند محتوای خسته کننده برای کاربر باشد !

اینجاست که الگوریتم وارد بازی می شود و سعی می کند تا بهترین محتوای ممکن را برای کاربران در نظر بگیرد. در برخی موارد، بهترین پست ها می تواند شامل پست‌های دوستان نزدیک، ارتباطات و کاربرانی باشد که به طور منظم با آنها در ارتباط هستند ، باشد. به همین ترتیب، الگوریتم اینستاگرام پست هایی را به کاربران نشان می دهد که احتمالا علاقه خواهند داشت یا علاقه مند به دیدن آنها هستند. به این ترتیب آنها به افزایش دسترسی به پست های خاص کمک می کنند.

عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال 2022

نکته کلیدی در مورد الگوریتم اینستاگرام این است که هر کاربر بر اساس نحوه تعامل با پلتفرم، پست های خود را می بیند و همانطور که اشاره کردیم همواره الگوریتم اینستاگرام به دنبال بهترین پست ها متناسب با ویژگی های کاربران می باشد.

در ادامه خلاصه‌ای سریع از دسته های اصلی داده‌هایی که می‌دانیم مربوط به الگوریتم اینستاگرام هستند، آورده شده است.

پست های لایک شده

هر زمان که نوع خاصی از پست را “لایک” یا به اشتراک بگذارید، پیامی به الگوریتم اینستاگرام ارسال می کنید و در نتیجه رفتار آن را تغییر می دهید. به طور دقیق تر، هر چه تعداد لایک های بیشتری به یک نوع پست اختصاص دهید، تعداد بیشتری از آن را در آینده خواهید دید. الگوریتم اینستاگرام همچنین نظرات، تعامل از طریق استیکرهای اینستاگرام و سایر اقدامات شما را هم دنبال می کند.

تعداد فالوور ارزان

تعداد فالوور هم می تواند یکی از عوامل مهم در اولویت بندی پست های اینستاگرامی باشد و طبیعتا احتمالا به این فکر می کنید که هر چقدر تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرامی بیشتر باشد ، می تواند شانس بیشتری برای جذب کاربران داشته باشد اما این همه ماجرا نیست ! در ابتدای راه اندازی اینستاگرام و تا مدت ها بعد از آن ، کسب و کارها و کاربران مختلف از این موضوع سوء استفاده می کردند (از نظر اینستاگرام !) و با خریداری تعداد زیادی فالوور ارزان و حتی فالوورهای فیک ، الگوریتم اینستاگرام را دچار سردرگمی می کردند و به این ترتیب می توانستند در رتبه های بهتری برای نمایش پست ها به کاربران قرار بگیرند.

اما این موضوع باعث توجه اینستاگرام و بعدها فیسبوک شد ، چرا که می توانست زنگ خطری برای میزان سوددهی فیسبوک باشد و در ادامه همانطور که می توانید حدس بزنید ، این الگوریتم ها دچار تغییر و تحولاتی شدند و به این ترتیب ارزش فالوور ارزان و فالووری که میزان درگیری به همراه ندارد کمتر شد. میزان درگیری از نظر الگوریتم های اینستاگرام می تواند شامل تعداد لایک ، کامنت ، ذخیره و مدت زمان تماشای ویدیوها باشد.

خرید فالوئر ارزان

توجه به تعامل با فالوورها

دفعات تعامل شما با سایر کاربران، مانند گذاشتن نظرات، پاسخ دادن به دایرکت ها یا حتی تگ شدن در پست‌های آن‌ها، تعیین می‌کند که چقدر محتوای شما را در اکسپلور خود ببینند.

آنلاین بودن کاربران

الگوریتم اینستاگرام زمان استفاده کاربران از این پلتفرم و زمان صرف شده در آن را پیگیری می‌کند، و شما نیز باید این موضوع را در نظر داشته باشید. ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بهترین گزینه برای به حداکثر رساندن دسترسی است. برای این منظور، می توانید یک حساب تجاری اینستاگرام ایجاد کنید، چرا که به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل نسبتاً جامعی را می دهد.

تداوم اشتراک گذاری پست ها

از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام به دنبال جدیدترین و بهترین‌هاست، هر چه زمان بیشتری را در پلتفرم بگذرانید، پست های جدید بیشتری را به شما نشان می‌دهد. در مورد فالوورهای شما هم همین موضوع صادق خواهد بود! اگر بیش از حد معمول از آخرین پست شما در اینستاگرام گذشته باشد احتمالا الگوریتم اینستاگرام به پیج شما توجه کمتری خواهد کرد.

عملکرد الگوریتم اینستاگرام در مورد اکسپلور و استوری ها

اینستاگرام می داند که کاربران در ابتدای وردو خود به برنامه بیشتر تمایل دارند تا پست‌های دوستان خود را ببینند. برای اهداف الگوریتم، این بدان معناست که الگوریتم ها پست‌های افرادی را که می‌شناسید و دنبال می‌کنید، به شما نشان می‌دهند، که از جدیدترین پست‌هایشان شروع می‌شود. الگوریتم بر چند مجموعه اطلاعات متکی است:

داده‌های مربوط به پست (تعداد لایک، زمان ارسال، مکان و غیره)اطلاعات مربوط به دایرکت ها (چه تعداد افراد اخیراً با این شخص ارتباط برقرار کرده اند)فعالیت شما (چند پستی که لایک کرده اید و غیره)سابقه شما با یک شخص خاص

الگوریتم تمام این اطلاعات را می گیرد و پیش بینی می کند. عمدتاً، آنها سعی می‌کنند پیش‌بینی کنند که چه مدت با یک پست درگیر می شوید و اینکه آیا از آن پست پروفایل مورد نظر را هم بررسی می‌ کنید یا نه. فراتر از آن، الگوریتم تمایل دارد از نمایش تعداد زیادی پست از یک پیج به صورت پشت سرهم دوری کند.

بهترین سایت خرید فالوور

در این مطلب به الگوریتم اینستاگرام پرداختیم و این موضوع را بررسی کردیم که فالوور ارزان تا چه حدی می تواند بر کسب و کار اینستاگرامی شما تاثیر داشته باشد. همانطور که اشاره کردیم ، فالوور ارزان نمی تواند به تنهایی باعث افزایش نرخ تعامل پست های شما شود اما اگر فالوور ارزانی که خریداری می کنید از بهترین سایت خرید فالوور باشد و در کنار ارزان بودن بتواند نرخ تعامل با پست های شما را هم افزایش دهد می تواند تاثیر بسیاری بر الگوریتم اینستاگرام داشته باشد.

در واقع در سال 2022 مهمترین نکته برای الگوریتم اینستاگرام ترکیبی از تعداد فالوور و میزان درگیری و یا تعامل پست ها با کاربران خواهد بود و الگوریتم به دنبال اولویت بندی پست ها بر اساس داده هایی که در این پست معرفی کردیم خواهد بود تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کند.

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب