میازاکی درباره درجه سختی بازی Elden Ring توضیح میدهد



«هیدتاکا میازاکی» کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه جدید خود درباره این بازی و درجه سختی آن توضیح می‌دهد که هرچند بازی آسان‌تر نشده اما احتمالا بازیکنان بیشتری آن را تمام خواهند کرد.

در مصاحبه‌ای جدید با وبلاگ پلی استیشن، کارگردان ژاپنی که بیشتر به عنوان خالق سری Demon’s Souls و Dark Souls شناخته می‌شود، توضیح می‌دهد که فرام‌سافتور به طور عمد تلاش نکرده که بازی Elden Ring را نسبت به بازی‌های قبلی خود آسان کند. با این حال، او انتظار دارد که ساختار جهان باز بازی باعث شود تا تعداد بیشتر از بازیکنان، آن را به پایان برسانند. او گفت:

این بار در Elden Ring ما برای رویارویی با موقعیت‌های چالش برانگیز و استفاده از هوش خود برای چیره شدن بر دشمنان و باس‌ها گزینه‌های زیادی در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم.

Elden Ring حتی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا حداکثر با سه دوست خود برای مقابله با دشمنان همراه شوند.

میازاکی در ادامه توضیح می‌دهد:

در Elden Ring تلاش نکرده‌ایم که میزان سختی بازی را کاهش دهیم، اما فکر می‌کنم این بار بازیکنان بیشتری آن را به پایان خواهند رساند. سطح آزادی بازیکن برای پیشرفت در جهان بازی به آن‌ها کمک می‌کند تا با سرعتی آرام‌تر آن را تجربه کنند.

او همچنین در ادامه اشاره کرد که تمرکز اصلی بازی روی جنبه‌های اکشن آن نیست و بازیکن اختیار بیشتری برای روبرو شدن با دشمنان دارد. به عنوان مثال در موقعیت‌های مختلف می‌توان به صورت مخفی کاری دشمنان را از میان برداشت.

بازی Elden Ring هم اکنون قرار است در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند 1400) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه شود. «یاسوهیرو کیتائو» تهیه کننده بازی چند روز گذشته توضیح داده بود که تجربه بخش اصلی بازی حدود 30 ساعت طول خواهد کشید.

Top 10:خفن‌ترین ایستراگ‌های بازی‌های ویدیویی در سال 2021

تماشا از کانال یوتیوب

نظر خود را بنویسید

آخرین مطالب