جف راس کارگردان بازی سونی Days Gone روز گذشته به عنوان مدیر طراحی به استودیو کریستال داینامیکس سازنده سری بازیهای Tomb Raider پیوست.
راس روز گذشته در توییتی که نزدیک به 50 فرصت شغلی خالی در استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) از شرکت اسکوئر انیکس را تبلیغ میکرد، وظیفه جدید خود را اعلام کرد. او نوشت:
من هیجانزدهام که اعلام کنم اکنون در استودیوی شگفتانگیز کریستال داینامیکس به عنوان مدیر طراحی مشغول به کار هستم. این تنها چیزی است که [در حال حاضر] میتوانم بگویم، غیر از اینکه برای پروژه و به خصوص تیم فوقالعادهای که با آنها همکار شدم، هیجان زیادی دارم.
کارگردان بازی، راس و نویسنده/کارگردان جان گاروین، دو خلاق برجسته بازی Days Gone در دسامبر سال 2020 اعلام کردند که از استودیو Bend سونی جدا میشوند.
هر دو نفر از روزهای آغازین احداث استودیو در اواسط دهه 90 که در ایالت اورگن آمریکا مستقر شده و قبلاً به نام Eidetic شناخته میشد، در آن مشعول به کار بودند و بازی اکشن Siphon Filter (بازی پلی استیشن 1) و دنبالههای آن را ساختند و طراحی کردند.
پیش از این ادعا شده بود که این دو نفر به دنبال درگیری داخلی درباره مسیر آینده استودیو پس از اینکه سونی پیشنهاد ساخت بازی Days Gone 2 را رد کرد، استودیو Bend را ترک کردند.
سپتامبر گذشته اعلام شد که ایکسباکس با استودیو کریستال داینامیکس قرارداد امضا کرده تا در ساخت بازی Perfect Dark که اولین عنوان استودیوی داخلی جدید ایکس باکس The Initiative به حساب میرفت، همکاری کند.
در ماههای گذشته گزارش رسید که استودیو The Initiative در طول سال گذشته شاهد موج «سریع و خشمگین» خروج اعضاء ارشد از استودیو بود که منجر به افزایش نقش کریستال داینامیکس در ساخت ریمیک Perfect Dark شده است.
استودیوی متعلق به اسکوئر انیکس که سازنده Marvel’s Avengers نیز بود، روز گذشته اعلام کرد که بازی بعدی سری Tomb Raider را با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه خواهند داد.
فورتنایت – پر استرسترین چالشی که تاحالا داشتیم
تماشای ویدیو از کانال یوتیوب