اجرای اخر پارسا خائف

اجرای اخر پارسا خائف



مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

اجرای اخر پارسا خائف را از این سایت دریافت کنید.

فیلم اجرای پارسا خائف در فینال عصر جدید

خانه صوت و فیلم کدخبر : ۲۹۳۷۳۵ ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۰۰:۰۰:۱۶

فیلم اجرای پارسا خائف در فینال عصر جدید

حجم ویدیو: 224.43M | مدت زمان ویدیو: 00:18:37 دانلود ویدیو

آیا این خبر مفید بود؟

کلمات کلیدی: احسان علیخانی پارسا خائف برنامه عصر جدید فینال عصر جدید

برنامه تلویزیونی عصر جدید

بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران

فینال برنامه عصر جدید

نیمه نهایی عصر جدید

فینالیست های عصر جدید

برنده فینال عصر جدید

اجرای پارسا خائف در فینال عصر جدید

پارسا خائف در فینال عصر جدید

فیلم اجرای پارسا خائف در فینال عصر جدید

لینک کوتاه:

اخبار مرتبط:

فینالیست های عصر جدید مشخص شدند

۱۳۹۸/۵/۱۲ ۱۷:۳۲:۱۲

فینال برنامه عصر جدید

۱۳۹۸/۵/۲۸ ۱۹:۱۹:۲۹

ساعت پخش فینال برنامه عصر جدید مشخص شد

۱۳۹۸/۵/۲۸ ۱۶:۰۹:۵۲

اجراهای محمد زارع در برنامه عصر جدید

۱۳۹۸/۵/۱۲ ۱۷:۲۳:۱۰

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر:

نظرات: حدیث

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۸ پاسخ

واقعا اجرای خوبی داره

ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۲۲:۵۶

اره خوبه ولی اولی فقط محمد..................

مریم

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ ۱۷:۵۸ پاسخ

بده خیلی بده حس می کنم چهارم میشه

ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۲۲:۵۸

خداییش بد نیست ولی اول فقط محمد واقعنی حقش بود.

باربد قائم شهری

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۸ پاسخ

همون اجرای همایون شجریان کافی بود

چون احساس کردم دنبال رای آذری هاست ... پس من هم میگم همان آذری ها بهش رای بدن کافیه

هليا ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۲۳:۰۵

صددرصد رأي ميدن آذري ها عزيز

همونم كافيه اردبیل ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۳:۴۹

ربطی به اون نداره...و اصالت خودشو نگه داشته و پرچم مارو هم تو فینال بالا برد و حقشه که آذری ها بهش رای بدن و ما هم به عنوان یه تورک زبون بهش رای دادیم

اورمیه لی ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۲۳:۴۹

دوست عزیز آذری نه، تورک.

ناشناس

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۰۲:۵۴ پاسخ

آره دقیقا مشخصه دنبال رای آذری یاست

ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۲۲:۴۶

اگه فکرمیکنین دنبال رای آذری هاست کاملااشتباه میکنین اون اصالت خودشو نگه داشته.من که همشهری اون نیستم بهش رای دادم واقعا عالی بود. انشاالله موفق بشه.

ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۲۲:۵۰

ببخشیدولی اینجوری فکرنکنید پارسا برای رای آوردن آذری نخوند بلکه خواست اصالت خودش روحفظ کنه.

ناشناس

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۳:۴۸ پاسخ

عالی بودی ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۲۳:۰۰

عالی بود اما محمد عالی تررررررررر بود...........

مائده

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۳:۴۹ پاسخ

عالی بودی ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۲۳:۰۰

محمد عالیتررررررررررررر

بارانا

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۶:۰۱ پاسخ

آذری ها هم بهش رای دادن وازش حمایت میکنیم.یاشاسین ترک

غزل

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۱۹:۵۱ پاسخ

عالی بود عالی پارسا استعداده ربطی نداره ک آذری خونده شما ببینین با 14سال سن چه صدایی داره و با تسلطی میخونه

نرگس

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ۲۰:۲۰ پاسخ

عالی بود حس می کنم اول میشه

ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۲۳:۰۳

ازاول فهمیدم اول نیست فکرم می کردم خانم عبادی اول بشه ولی اولی فقطحق محمد بود ولی با این حال پارسا هم خوببوذ. سعیدم عالیییییییی

ناشناس

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۰۸:۱۷ پاسخ

تبریک به مردم خوزستان

amir hossein

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۱۲:۵۶ پاسخ

پارسا حقشه اول شه ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ ۲۲:۵۲

بااون هایی که میگن پارسا حقش بوداول میشد موافقم.امید وارم که پارساهم موفق بشن.

ناشناس ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ ۲۳:۰۴

اصلا اول فقط محمد زارع.

ناشناس

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ۲۲:۳۶ پاسخ

چنین اعتماد به نفس و جسارتی در این سن و چنین استعدادی واقعا جای تحسین داره

ناشناس

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۰۱:۳۳ پاسخ

پارسا جان تو واقعا عالی هستی من انتظار داشتم اول شی ... اینم بگم از من ۸ماه بزرگترین????????

Nafas

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ ۲۰:۱۹ پاسخ

جووونز استعداد بخولمت جوجوی خوش صدای مننننن ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Atena ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۱۷:۳۲ :) نازنین