مهدی
بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟
گارانتی گوشی سامسونگ را از این سایت دریافت کنید.
گارانتی گوشی سامسونگ
گارانتی گوشی سامسونگ و ارائه خدمات پس از فروش انواع گوشیهای سامسونگ توسط شرکت آکاموند انجام میشود برای استفاده از خدمات گارانتی و اطلاع از شرایط کلیک کنید.
گارانتی گوشی سامسونگ شامل چه مواردی میشود؟
معمولاً بعد از خرید تمام محصولات دیجیتالی اولین سوال این است که این وسیله شامل گارانتی میشود یا خیر؟
این موضوع در مورد خرید گوشی سامسونگ نیز وجود دارد که بهترین و معتبرترین گارانتی گوشی سامسونگ در بین گارانتیهای گوشی موجود در ایران کدام است؟ و یا کدام یک از مشکلات گوشی شامل گارانتی میشود؟ و خیلی سوال متفاوت در مورد این موضوع وجود دارد که تبدیل به یکی از دغدغههای خریداران گوشی سامسونگ شده است. ما در این مقاله با بررسی موضوع گارانتی و معرفی بهترین گارانتیها قصد داریم به تمام سوالهای شما در مورد این موضوع پاسخ بدهیم، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
منظور از گارانتی گوشی موبایل چیست؟
ابتدا بهتر است به مفهوم گارانتی بپردازیم که در اصل به چه معناست و شامل چه چیزهایی میشود. اصطلاح گارانتی به معنی ضمانت و تعهد است، یعنی شخصی که خدماتی را ارائه میدهد و یا محصولی را به فروش میرساند به شخص مقابل تضمین میدهد که اگر این محصول دچار مشکل شد حاضر به تعمیرگوشی، تعویض کالا و یا پرداخت مبلغ خواهد شد. البته لازم به ذکر است که مدت و شرایط گارانتی برای هر محصول و در هر شرکت متفاوت است. شرکتهایی که سازنده گوشی موبایل هستند نیز تحت شرایط خاصی گوشیهای موبایل را گارانتی میکنند. برای درک بیشتر این موضوع با هم به بررسی شرایط گارانتی گوشی سامسونگ میپردازیم.
گارانتی گوشی سامسونگ
در زمان خرید هر محصول از شرکت سامسونگ، به شما یک کارت گارانتی داده میشود به این معنا که اگر بعد از خرید و بدون دخالت شما محصول دچار مشکل شود این شرکت موظف است تا محصول را تعمیر یا تعویض کند. در مورد گارانتی گوشی سامسونگ هم این شرایط وجود دارد. اگر شما یکی از گوشیهای سامسونگ را خریداری کنید این شرکت به شما تضمین میدهد که در مدت زمانی که از گوشی استفاده میکنید این محصول دچار مشکل نشود. نکته قابل ملاحظه در این موضوع این است که هر گارانتی دارای یک مدت زمان مشخص است یعنی اگر شما بهغیر از آن زمان معین شده در گارانتی برای تعویض یا تعمیر گوشی سامسونگ خود به نمایندگیها مراجعه کنید، خدماتی که برای گوشی شما انجام میشود دیگر رایگان نخواهد بود.این شرایط برای گارانتی گوشیهای شیائومی،ریلمی و… وجود دارد.
بهترین گارانتی گوشی سامسونگ در ایران
سامسونگ یکی از برندهای محبوب در بازار تکنولوژی میباشد و محصولات آن مخصوصاً گوشیهای سامسونگ از طرفداران زیادی برخوردار است. امروزه وجود شرکتهای مختلف در زمینه عرضه گوشیهای سامسونگ با گارانتیهای مختلف باعث شده این سوال پیش بیاید که بهترین گارانتی سامسونگ کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بهترین گارانتی یک ضمانت نامهای است با پوشش سرویس دهی زیاد در مدت زمان بیشتر میباشد. نکته مهم در این مطلب این است که از آنجایی که در کشور ایران بیشتر برندهای تولید کننده گوشی نمایندگی مستقیم ندارند به همین علت شرکتهایی تاسیس شده که گوشیهای مختلف از برندهای متفاوت را وارد میکنند و تحت گارانتی که متعلق به خود شرکت میباشد به مشتری عرضه میکنند. شما برای تشخیص این که کدام گارانتی در ایران بهتر است باید به میزان اعتبار شرکت، نوع خدمات گارانتی آن و مدت زمانی برای آن در نظر گرفته شده است توجه کنید.
گارانتی سامسونگ چه مواردی را پوشش نمیدهد؟
شرکتهای ارائه دهنده گارانتی معمولاً هر مشکل یا هر خرابی گوشی را در لیست موارد گارانتی قرار نمیدهند و البته لازم به ذکر است زمانی که یک محصول گارانتی دارد به این معنی میباشد که قرار نیست به این راحتیها دچار مشکل شود. در ادامه مواردی که شامل گارانتی گوشی سامسونگ نمیشوند، ذکر شده است.
هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما
هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت سامسونگ
هزینههای مرتبط با خرابیهای ناشی از نصب هرگونه نرمافزار یا برنامه که توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید نشده باشد.
اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه برای موبایل (IMEI) و یا در کارت
استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
مشکلات ناشی از خدمات رسانه ای شرکتهای متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آنها از طریق گوشی
دستگاههایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز سامسونگ تعمیر شوند.
هزینه گارانتی گوشی سامسونگ
در سالهای پیش زمانی که شما برای خرید گوشی سامسونگ به فروشگاهی مراجعه میکردید، فروشنده از یک مدل گوشی دو نسخه به شما پیشنهاد میداد که یکی از نسخهها با گارانتی و دیگری بدون گارانتی بود. نسخهای که با گارانتی عرضه شده بود قیمت بیشتری نسبت به نسخه بدون گارانتی خود داشت. با این تفسیر شما هزینه گارانتی را همان ابتدا و در حین خرید گوشی پرداخت میکردید. اما امروزه به دلیل وجود شرکتهای معتبر تمام گوشیها به صورت قانونی وارد کشور میشوند و دارای گارانتی هستند. تنها تفاوتی که دارند در نوع سرویسدهی گارانتی آنها میباشد. البته بعضی از شرکتهای گارانتی، مدعی هستند که به علت خدمات پس از فروش بیشتری که دارند، محصول خود را با درصد قیمت بیشتری نیز عرضه میکنند. شرکتهای زیادی همچون آکاموند هستند که با وجود خدمات گارانتی ویژه و رایگانی که دارند،گوشیهای تحت گارانتی خود را نیز با قیمت مناسبتری به مشتریان عرضه میکنند. به طور کلی شما میبایست برای خرید گوشی با گارانتی ابتدا نسبت به شرایط و خدماتی شرکتی که این گوشی را گارانتی کرده و قیمت محصولات آن تحقیق نمایید.
منبع مطلب : www.akamond.org
اطلاعات ضمانتنامه محصولات سامسونگ
یکی از دستههای محصول را در زیر انتخاب کنید تا محصولتان را بیابید و موارد تحت پشتیبانی آن را مشاهده نمایید.
اطلاعات ضمانتنامه
برای آسودگی خاطر شما، تمامی محصولات شامل ضمانت کارخانه میشود.
اگر لازم است برای استفاده از ضمانت درخواست دهید، لطفاً با ما تماس بگیرید تا شما را با روند کار آشنا کنیم.
در زیر میتوانید خلاصهای از موارد تحت پوشش ضمانت خود را به همراه لینکهایی برای ثبت محصولاتتان و نیز بررسی محصولات ثبتشده مشاهده کنید.
توصیه میکنیم برای ثبت محصولتان نزد ما اقدام نمایید تا بتوانید هرچه سریعتر و بهتر به شما کمک کنیم.
موارد تحت پوشش ضمانتنامه
تلفن همراه CLICK TO EXPAND
تلفن همراه
تلفن همراه هوشمنددوره ضمانت 18 ماه تماس با پشتیبان 021-42132
شرایط گارانتی وسایل و تجهیزات جانبی
1. هندزفری به مدت 6 ماه از تاریخ خرید گارانتی
2. شارژر به مدت 6 ماه از تاریخ خرید گارانتی
اطلاعات در مورد شرایط و ضوابط گارانتی
زمان دوره گارانتی محصولات بر روی کارت گارانتی درج گردیده است و در مورد هر محصول بر روی کارت گارانتی (طبق شرایط مندرج در پشت کارت) به صورت مستقل درج شده است که زمان شروع آن از تاریخ فعال سازی محصول و پایان آن 18 ماه پس از تاریخ فعال سازی می باشد.
سیاست گارانتی
Common
خدمات گارانتی مشتریان
خدمات الکترونیک سامسونگ شامل مشتریان واقعی "شما" خواهد بود.
مشتری واقعی سامسونگ : افرادی که از محصولات سامسونگ به خوبی و در راستای ایفای نقش محصول استفاده می کنند.
بدیهی است ضمانت (گارانتی) خدمات پس از فروش سامسونگ شامل محصولات تقلبی نمی گردد.
چه مواردی شامل گارانتی نمی شود؟
1. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
2. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی
3. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
4. دستگاه هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز سامسونگ تعمیر شوند.
5. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه
6. مشکلات ناشی از خدمات رسانه ای شرکت های متفرقه و یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن ها از طریق گوشی
7. هزینه های مرتبط با خرابی های ناشی از نصب هر گونه نرم افزار یا برنامه که توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید نشده باشد
8. هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت سامسونگ
9. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا عمل نکردن به دستور العمل های ذکر شده در دفترچه راهنما
10. اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
11. تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه (برای موبایل IMEI) و یا در کارت
منبع مطلب : www.samsung.com